Λίστα αντικειμένων
Μια διεπιστημονική προσέγγιση για το πώς μιλάμε σε παιδιά για το παρελθόν μέσα από ένα διάλογο ανάμεσα σε αρχαιολόγους, ανθρωπολόγους, μουσειολόγους και ψυχολόγους από διάφορες χώρες.
Το να μιλήσουμε στα παιδιά για το παρελθόν δεν είναι πρωταρχικά θέμα τεχνικών σχετικά με το πώς θα τους μιλήσουμε γι αυτό. Αφορά κυρίως το ποιο παρελθόν επιλέγουμε ν' αφηγηθούμε, ποιου το παρελθόν, καθώς και το ιδεολογικό πλαίσιο στο οποίο τοποθετείται και τις αξίες που αυτό εμπεριέχει. Έτσι, το παρελθόν γίνεται επίσης ένας τρόπος να εξηγήσουμε πολλές πλευρές της «αλήθειας», όπως μπορούμε να τη γνωρίζουμε. Δεν μπορούμε, και δεν θέλουμε, να αφηγούμαστε ιστορίες χωρίες αξίες.
Το να μιλήσουμε στα παιδιά για το παρελθόν δεν είναι πρωταρχικά θέμα τεχνικών σχετικά με το πώς θα τους μιλήσουμε γι αυτό. Αφορά κυρίως το ποιο παρελθόν επιλέγουμε ν' αφηγηθούμε, ποιου το παρελθόν, καθώς και το ιδεολογικό πλαίσιο στο οποίο τοποθετείται και τις αξίες που αυτό εμπεριέχει. Έτσι, το παρελθόν γίνεται επίσης ένας τρόπος να εξηγήσουμε πολλές πλευρές της «αλήθειας», όπως μπορούμε να τη γνωρίζουμε. Δεν μπορούμε, και δεν θέλουμε, να αφηγούμαστε ιστορίες χωρίες αξίες.