Λίστα αντικειμένων
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821
Η εγκύκλιος του Καποδίστρια για τη Μασονία
Απομυθοποίηση της Τουρκικής συνέχειας της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας
Τα οικονομικά της Φιλικής Εταιρείας
Τραγικό τέλος των ηρώων
Η συκοφάντηση των Ηρώων από τον Μένττερνιχ
Η ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Αναφερόμαστε στα διάφορα υποπροϊόντα της «προοδευτικής» διανόησης,
από εκείνα που κυκλοφορούν σήμερα στις πανεπιστημιακές έδρες, και κυ-
κλοφορούν με την ταμπέλα του «προοδευτικού». Αυτή που από τη δεκα-
ετία του ’90 κυρίως έχει εγκατασταθεί για τα καλά, νόμιμα ή ετσιθελικά,
στα ΑΕΙ, αυτή η λούμπεν διανόηση που η ερασιτεχνική προοδευτικότητα
τους οδηγεί σε ανεπανάληπτες ιστορικές γκάφες, προκειμένου να αλώσουν
την ελληνική πολιτιστική παραδοσιακή ταυτότητα του λαού. Τα λάθη τους
δεν είναι μόνο τραγικά, αλλά καταπατούν κάθε κανόνα ιστορικής έρευνας,
όπως χαρακτηριστικά λέει και ο καθηγητής John H. Arnold στο βιβλίο του
«Ιστορία» (έκδοση του Oxford University Press), «ο ιστορικός πρέπει να
γνωρίζει τις λεπτές αποχωρήσεις της γλώσσας του παρελθόντος. Πρέπει
να κατανοεί, για παράδειγμα, πώς αλλάζει σε διαφορετικές εποχές και μέρη
το κέντρο βάρους και το νόημα μιας δύσκολης λέξης…»
Η εγκύκλιος του Καποδίστρια για τη Μασονία
Απομυθοποίηση της Τουρκικής συνέχειας της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας
Τα οικονομικά της Φιλικής Εταιρείας
Τραγικό τέλος των ηρώων
Η συκοφάντηση των Ηρώων από τον Μένττερνιχ
Η ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Αναφερόμαστε στα διάφορα υποπροϊόντα της «προοδευτικής» διανόησης,
από εκείνα που κυκλοφορούν σήμερα στις πανεπιστημιακές έδρες, και κυ-
κλοφορούν με την ταμπέλα του «προοδευτικού». Αυτή που από τη δεκα-
ετία του ’90 κυρίως έχει εγκατασταθεί για τα καλά, νόμιμα ή ετσιθελικά,
στα ΑΕΙ, αυτή η λούμπεν διανόηση που η ερασιτεχνική προοδευτικότητα
τους οδηγεί σε ανεπανάληπτες ιστορικές γκάφες, προκειμένου να αλώσουν
την ελληνική πολιτιστική παραδοσιακή ταυτότητα του λαού. Τα λάθη τους
δεν είναι μόνο τραγικά, αλλά καταπατούν κάθε κανόνα ιστορικής έρευνας,
όπως χαρακτηριστικά λέει και ο καθηγητής John H. Arnold στο βιβλίο του
«Ιστορία» (έκδοση του Oxford University Press), «ο ιστορικός πρέπει να
γνωρίζει τις λεπτές αποχωρήσεις της γλώσσας του παρελθόντος. Πρέπει
να κατανοεί, για παράδειγμα, πώς αλλάζει σε διαφορετικές εποχές και μέρη
το κέντρο βάρους και το νόημα μιας δύσκολης λέξης…»