Loading...
 Start Page

  |   Τηλ.Παραγγελίες: 261 027 7396  |    Δωρεάν μεταφορικά: για παραγγελίες άνω των 25€

"ό,τι χρειάζεται ο μαθητής!"

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ)
Download photo
Κωδικός Προϊόντος: 0000129166
Ημερομηνία Κυκλοφορίας: 01/11/2011
Διαθεσιμότητα: Μη διαθέσιμο
Κατασκευαστής: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΠΕΝΟΥ
Barcode: 9789603591047
ISBN: 9603591041
Τιμή: 44,52 € (-10%)
Τιμή Γωνιά του Βιβλίου: 37,80 €
Τιμή Γωνιά του Βιβλίου με ΦΠΑ: 40,07 €
Τέσσερις είναι οι βασικές φιλοδοξίες του παρόντος βιβλίου:

1. Να περιγράψει την πορεία και τις στρατηγικές κινήσεις μερικών από τις πιο γνωστές και σημαντικές ελληνικές (π.χ. Eurobank, Όμιλος MIG, ΟΤΕ, Ασπίς Πρόνοια, Τιτάν, Εταιρείες Επιβατηγού Ναυτιλίας στο Αιγαίο) αλλά και διεθνείς επιχειρήσεις (π.χ. Google, Srarbucks, Zara, Fiat, Cisco Systems, Nokia, Swatch, Dell, Disney, Hewlett Packard). Οι μελέτες περιπτώσεων του παρόντος βιβλίου παρουσιάζουν και αναλύουν τα στρατηγικά διλήμματα με τα οποία ήλθαν αντιμέτωπα τα στελέχη, το πως αυτά αντιμετωπίστηκαν, και το βαθμό επιτυχίας ή/και αποτυχίας των στρατηγικών τους επιλογών.

2. Μέσω συγκεκριμένων ερωτήσεων που υπάρχουν στο τέλος της κάθε μελέτης περίπτωσης, να δώσει τη δυνατότητα στον αναγνώστη να κατανοήσει και να απαντήσει ο ίδιος στα διλήμματα στρατηγικής με τα οποία είναι αντιμέτωπες οι επιχειρήσεις. Με τον τρόπο αυτό συνδέεται η πράξη της στρατηγικής (όπως παρουσιάζεται στη συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης), με τη θεωρία της στρατηγικής (όπως αυτή αναλύεται στον Α΄ Τόμο της Στρατηγικής των Επιχειρήσεων). Σε άλλες περιπτώσεις ζητείται από τον αναγνώστη να εφαρμόσει συγκεκριμένες τεχνικές (πχ Πέντε Δυνάμεις του Porter), να αξιολογήσει τη στρατηγική ή ακόμα και να προτείνει στρατηγική για συγκεκριμένες επιχειρήσεις. Πιστεύω ειλικρινά ότι ενώ οι φοιτητές και τα στελέχη των επιχειρήσεων μας γνωρίζουν τις τεχνικές στρατηγικής ανάλυσης, αδυνατούν να τις εφαρμόσουν στην πράξη. Φιλοδοξία του παρόντος βιβλίου είναι, μέσα από τη σύνδεση των μελετών περιπτώσεων με τη θεωρία της στρατηγικής, να βελτιώσει τη στρατηγική σκέψη των φοιτητών αλλά και των σκεπτόμενων στελεχών.

3. Να δείξει στον αναγνώστη ότι σχεδόν καμία επιχείρηση δεν είναι επιτυχημένη για πάντα. Πολλές από τις μελέτες περιπτώσεων καλύπτουν την πορεία και τις στρατηγικές κινήσεις εταιρειών για 2-3 δεκαετίες (πχ Swatch, Disney, Nokia, Dell, Τιτάν, Sanyo Ελλάς Συμμετοχική, ΟΤΕ, Cisco Systems, κ.α.). Γίνεται σαφές ότι καμία στρατηγική δεν εγγυάται την παντοτινή επιτυχία. Πολλές από τις εξαιρετικά επιτυχημένες εταιρείες της δεκαετίας του '90 σήμερα αντιμετωπίζουν δισεπίλυτα προβλήματα στρατηγικής. Συχνά, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του παρελθόντος αποτελούν αγκυλώσεις για την πορεία προς το μέλλον.

4. Να παρουσιάσει το πώς διαφορετικές επιχειρήσεις σε διαφορετικούς κλάδους αντιμετωπίζουν την παγκόσμια οικονομική κρίση των τελευταίων 2-3 ετών. Με τον τρόπο αυτό ο αναννώστης-στέλεχος μιας επιχείρησης μπορεί να αποκομίσει πολύτιμα διδάγματα, αλλά και να αντλήσει ιδέες για πιθανές στρατηγικές κινήσεις της επιχείρησης του.

Ελπίζω το παρόν βιβλίο να αποτελέσει χρήσιμο βοήθημα τόσο για τους φοιτητές που ενδιαφέρονται για την σύνδεση της θεωρίας με την πράξη, όσο και για τα στελέχη επιχειρήσεων που θα ήθελαν να μελετήσουν τις πραγματικές καταστάσεις κάτω από τις οποίες διαμορφώνεται η στρατηγική και λαμβάνονται οι στρατηγικές αποφάσεις.

Φόρμα Ενδιαφέροντος σε περίπτωση μη-διαθεσιμότητας ή μη επαρκούς ποσότητας του Προϊόντος

Newsletter

Μάθε πρώτος τις νέες κυκλοφορίες και προσφορές.

ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ;

Κεντρικό κατάστημα:

Αγίου Νικολάου 32, Πάτρα 262 21

Τηλ.: 2610 277-396,  2610 223-688

E-mail: info@goniatouvivliou.gr

Αριθμός ΓΕΜΗ:036400016000

Υποκατάστημα:

Κιλκίς 79-81 και Μανωλιάσης 2 (περιοχή Αγίας Σοφίας)

Τηλ.: 2610 425-322

 

ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΜΟΥ

   Καλάθι Αγορών

SOCIAL MEDIA

Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές κάρτες:

Sitemap / Login

© Copyright 2021 - 2024 ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΥ “Γωνιά του Βιβλίου”